VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK, A VÁSÁRLÁS MENETE

A Termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a megrendelő a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a megrendelő a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. A megrendelőnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöli  a vállalkozó. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.

 

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után Ön a “Kosárba” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú –  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – a “Megrendelés” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.

Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy a fejlécen megjelenik a kosárba helyezett termékek száma. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Tovább a pénztárhoz” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra!

Kosár megtekintése

A webáruház (honlap) használata során Ön a webáruház tetején található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomásával folytathatja a vásárlást.

Vásárlói adatok megadása

A „Tovább a pénztárhoz” gomb lenyomását követően történik a Bejelentkezés Új vásárlóként vagy Regisztrált vásárlóként. Új vásárlóként a vásárlás történhet regisztrációval vagy regisztráció nélkül. Ezt követően az „Adatok megadása” fülön lehetséges rögzíteni a Kapcsolati adatokat (vezetéknév, keresztnév, telefonszám és e-mail cím), valamint a számlázási és a szállítási címet. Az adatok megadása után történik a Szállítási és a Fizetési mód kiválasztása.

A rendelés áttekintése

Az előző pontban megjelölt szövegdobozok kitöltését követően Ön a Rendelés összesítése gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot, illetve a „Módosítás” gombra kattintva törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat, és visszaléphet a Kosár tartalmához. A „Rendelés összesítése” gombra kattintás esetén Ön a „Rendelés összesítése” oldalra érkezik. Itt láthatja összegezve az Ön által korábban megadott adatokat, így a Kosár tartalmát, a felhasználói, számlázási és szállítási adatokat és az Ön által fizetendő összeget (ezeken az adatokon itt már nem változtathat, csak ha a „Módosítás” gombra kattint).

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Tudomásul veszem és elfogadom a(z) ÁSZF-et és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget” szöveg után elhelyezett négyzetbe helyezett pipával, majd a „Megrendelés” gombra kattintva zárhatja le megrendelését (teheti meg ajánlatát). Ön a “Megrendelés” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

A rendelés feldolgozása

A rendelések feldolgozása folyamatosan és két lépcsőben történik. A rendelésről először egy automatikus visszajelzést kap (1. számú megrendelési visszaigazolás), majd a vállalkozó munkatársa igazolja vissza a megrendelést. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, úgy a megrendelése az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti, amennyiben azt nem igazolja vissza az vállalkozó (2. számú megrendelési visszaigazolás).

 

Automatikus visszaigazoló e-mail

Ön a megrendelését követően a vállalkozótól e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. A visszajelzés automatikus e-mail (1. számú megrendelési visszaigazolás), mely annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automatikus visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – a vállalkozóval e-mail útján haladéktalanul közölni.

Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel a vállalkozóval a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

A szerződés létrejötte, az ajánlat elfogadása a vállalkozó által

A vállalkozó az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során köteles egy második – nem automatikus – e-mail útján visszaigazolni az Ön ajánlatát (2. számú megrendelési visszaigazolás). A szerződés az Ön által tett ajánlatnak a vállalkozó által történő elfogadásával jön létre. Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott termék a vállalkozó raktárában nem elérhető. A rendelések várható szállítási határidejét vagy azt, hogy a termék a raktárban elérhető, minden megrendelés esetén megjelöljük a 2. számú megrendelési visszaigazolásban. A raktárkészlet függvényében alakul tehát a tényleges teljesítési idő, azonban erről Ön a második e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy az Ön számára elfogadható-e ez. Amennyiben Ön nem tudja elfogadni a szállítási határidőt, és ennek tényét a vállalkozó által küldött második e-mailnek az Ön postafiókjába történt megérkezésétől számított 48 órán belül e-mail útján jelzi a vállalkozó felé, úgy a szerződés nem jön létre, és Önt fizetési kötelezettség, a vállalkozót pedig szállítási kötelezettség nem terheli.

 

 

A fizetés módja, feltételei:

Fizetési módok:

A fizetés történhet:

– készpénzben az üzletben történő átvételkor (1068 Budapest, Városligeti fasor 32.),

– előre utalással a vállalkozó Grafic Line Kft. BB Rt.-nél vezetett 10102244-61380200-00000008. számú bankszámlájára,

– PayPal-lal,

– Utánvéttel, a futárszolgálat által történő kézbesítéskor. Az utánvét díja: az áru értékének 1%-a, minimum bruttó 400,- Ft.,

– házhoz szállítás (utánvétellel futár igénybevételével).

 

A fizetés és az átvétel módját a megrendelés során kell megadni.

Személyes átvétel esetén: az átvétel ingyenes.

Házhozszállítás (utánvétellel, készpénzben történő fizetés):

A termékek webáruházban megadott árai nem foglalják magukba a szállítási költségeket.

A webáruházban megrendelt termékeket (a vállalkozó által összeállított csomagot) a 24H Logistics Kft. (1106 Budapest, Fehér út 10., +36 20 224-2424; e-mail: 24hfutar@24hfutar.hu; www.24hfutar.hu) futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelő a csomag összeállításakor e-mailt kap a szállítás várható időpontjáról. A megrendelt termékeket a futárszolgálat 24 órán belül szállítja házhoz (munkanapokon).

A pénteken 12.00 óráig sikeresen leadott megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatja kézhez a megrendelő. Amennyiben pénteken 12.00 óra után adja le rendelését, úgy a megrendelését legkorábban kedden szállítja ki a futárszolgálat.

A számlát a vásárló a termék átvételekor kapja meg a futártól.

Fizetésre kizárólag készpénzben van mód, az átvétel (utánvétel) alkalmával, a szállítást végző futárnak, amely összegről – a szállítási díjat is beleértve –  a megrendelés folyamatában a megrendelő értesítést kapott.

A szállítási díj: 1.400,- Ft.

A szállítás költségét bruttó 20.000,- Ft feletti megrendelés esetén a vállalkozó átvállalja.

A megrendelt áru a teljes vételár és szállítási díj kifizetésig a vállalkozó tulajdonában marad.

Amennyiben a megrendelő már átutalással előre kifizette a számlát, úgy nem terheli semmilyen további költség a házhozszállítás során.

Az átvételre való jogosultság vélelme

A vállalkozó a megrendelő képviselőjének tekinti a termék átvételével megbízott személyt, aki a termék átvételén túl, az átadás-átvétellel kapcsolatos jognyilatkozatok megtételére is jogosult.

A minőségi- és mennyiség kifogásolás rendje

A megrendelő köteles a termék átvételekor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni és az esetleges eltéréseket közölni.

A megrendelő köteles az átvételt követő legrövidebb időn belül a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek az általa rendelt és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kifogása merülne fel, a megrendelő késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot az ÁSZF 2.1. pontjában rögzített képviselővel, az ügyfélszolgálattal az ott megjelölt utolérhetőségek valamelyikén  (H-P: 9:00-16:00).

Amennyiben a csomag kézbesítésekor a csomag sérült, úgy ezt a tényt a megrendelőnek (képviselőjének) a futár felé azonnal jeleznie kell és kérni jegyzőkönyv felvételét. Utólagos reklamációt a vállalkozónak nem áll módjában elfogadni.

Az átadás-átvételt követően a megrendelő kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással a kötelező jótállási időn belül.

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés 2. visszaigazolásától, illetve az előlegnek a vállalkozó bankszámláján történt jóváírásától számított 14 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben a vállalkozó e-mail útján jelzi. A megadott szállítási idő túllépése miatt a vállalkozó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja, amelyet a megrendelő a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul vesz.

A Vásárlási feltételek és a vásárlás menete elnevezésű dokumentum az ÁSZF részét képezi.

Budakeszi, 2016. október 1.

Grafic Line Kft.

 

 

 

0