Általános szerződési feltételek és vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek, a vásárlás menete

Regisztráció

A vásárlás történhet regisztrációval vagy vendégként (vagyis regisztráció nélkül) is.

Regisztráció nélküli vásárlások esetén a Vevő által megadott adatokat (név, számlázási cím, szállítási cím, e-mail, telefonszám) a rendszer 12 hónapig tárolja, azt követően azok automatikusan törlődnek. A regisztráció nélküli vásárlás opció a termékek és megrendelni kívánt mennyiség kosárba helyezését követően az rendelési adatok megadásával, majd az „Elküld” gombra kattintva választható.

A Honlapon az új vásárlók a főoldalon lévő profil ikonból nyíló  „Regisztráció” feliratra kattintva regisztrálhatnak.  A regisztráció során nevet, e-mail címet, nem kötelezően telefonszámot és a fiókhoz tartozó, a Vevő által megadott jelszót kell megadni (vagy választható biztonságosan felajánlott jelszó). A sikeres regisztrációt a rendszer egy ablakban visszaigazolja. A már regisztrált vásárlók a főoldalon lévő profil ikonból nyíló "Bejelentkezés" gombra kattintva tudnak belépni a korábban megadott e-mail címük és jelszavuk megadásával.  A regisztráció során megadott személyes adatok bármikor módosíthatók. A Vevő kérésére az Eladó törli a regisztrációját. A regisztrált felhasználónak is lehetősége van fiókjának törlésére. A regisztráció előnye, hogy a rendszer a korábbi vásárlások adatait 12 hónapon keresztül tárolja, ezzel biztosítva a visszakereshetőséget, valamint a kapcsolattartási és szállítási adatokat nem kell minden vásárlás során újból megadni, azokat a rendszer automatikusan betölti.

A termék kiválasztása

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a megrendelő a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a megrendelő a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. A megrendelőnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöli  a vállalkozó. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.

Kosárba helyezés

A Termék kiválasztása után Ön a “Kosárba” gombra kattintva helyezhet – tetszőleges számú –  terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba a terméket, ha nem biztos abban, hogy az adott terméket meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott termékek, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig – az “Elküld” gomb megnyomásáig – szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti termékek eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb termékek helyezhetőek, illetve a kíván termékszám megváltoztatható.

Amennyiben Ön a kiválasztott terméket a Kosárba helyezi, úgy a oldalsávban megjelenik a kosárba helyezett termékek száma. Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani, úgy kattintson a „Megrendelés” gombra! Amennyiben a kiválasztott terméket szeretné ismét megnézni, vagy újabb terméket szeretne a kosárba helyezni, úgy kattintson a „Vásárlás folytatása” gombra!

Kosár megtekintése

A webáruház (honlap) használata során Ön a webáruház jobb oldalsávján található „Kosár” ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott termékeket eltávolítani a kosárból, illetve a termék darabszámát megváltoztatni. A rendszer megjeleníti az Ön által megváltoztatott adatoknak megfelelő információkat, ideértve a kosárba tett termékek árát is.

Amennyiben Ön nem kíván további termékeket kiválasztani és a kosárba helyezni, úgy a „Megrendelés” gomb lenyomásával véglegesítheti a vásárlást.

Vásárlói adatok megadása

A „Megrendelés” gomb lenyomását követően történik a kapcsolati adatok (név, telefonszám és e-mail cím), valamint a számlázási és a szállítási adatok megadása. Az adatok megadása után történik az átvételi és a fizetési mód kiválasztása.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, akkor el kell fogadnia a jelölőnégyzetek kipipálásával, hogy hozzájárul személyes adatai kezeléséhez és elfogadja az Általános Szerződési feltételeket. Ezt követően  az „Elküld” gombra kattintva zárhatja le megrendelését (teheti meg ajánlatát). Ön az “Elküld” gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata fizetési kötelezettséget von maga után.

A rendelés feldolgozása

A rendelések feldolgozása folyamatosan és két lépcsőben történik. A rendelésről először egy automatikus visszajelzést kap (1. számú megrendelési visszaigazolás), majd a vállalkozó munkatársa igazolja vissza a megrendelést. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, úgy a megrendelése az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti, amennyiben azt nem igazolja vissza a vállalkozó (2. számú megrendelési visszaigazolás).

Automatikus visszaigazoló e-mail

Ön a megrendelését követően a vállalkozótól e-mail értesítést kap az Ön által megadott e-mail címre. A visszajelzés automatikus e-mail (1. számú megrendelési visszaigazolás), mely annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automatikus visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – a vállalkozóval e-mail útján haladéktalanul közölni.

Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel a vállalkozóval a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.

A szerződés létrejötte, az ajánlat elfogadása a vállalkozó által

A vállalkozó az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során köteles egy második – nem automatikus – e-mail útján visszaigazolni az Ön ajánlatát (2. számú megrendelési visszaigazolás). A szerződés az Ön által tett ajánlatnak a vállalkozó által történő elfogadásával jön létre. Előfordulhat, hogy az Ön által kiválasztott termék a vállalkozó raktárában nem elérhető. A rendelések várható szállítási határidejét vagy azt, hogy a termék a raktárban elérhető, minden megrendelés esetén megjelöljük a 2. számú megrendelési visszaigazolásban. A raktárkészlet függvényében alakul tehát a tényleges teljesítési idő, azonban erről Ön a második e-mailben tájékoztatást kap és jelezheti, hogy az Ön számára elfogadható-e ez. Amennyiben Ön nem tudja elfogadni a szállítási határidőt, és ennek tényét a vállalkozó által küldött második e-mailnek az Ön postafiókjába történt megérkezésétől számított 48 órán belül e-mail útján jelzi a vállalkozó felé, úgy a szerződés nem jön létre, és Önt fizetési kötelezettség, a vállalkozót pedig szállítási kötelezettség nem terheli

A fizetés módja, feltételei

Fizetési módok:

A fizetés és az átvétel módját a megrendelés során kell megadni.

A fizetés történhet:

1) Az üzletben történő átvételkor (1068 Budapest, Városligeti fasor 32.)

  • készpénzzel
  • bankkártyával

2) Előre utalással
A rendelés ellenértéke, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizethető. Kérésre, az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában fel legyen tüntetve a rendelés azonosítója. Külföldi bankon keresztül történő átutalásos rendelés végösszegét az MBH Bank Nyrt. aznapi deviza vételi árfolyama szerint kérjük számolni és elutalni.

Ha a Vevő – szóban vagy írásban – úgy nyilatkozik, hogy nincs adószáma, vagy az ügyletben nem áfaalanyként jár el, és ezért a számlázáshoz nem ad meg az adószámot, akkor a számlának nem kell vevői adószámot tartalmaznia.

Banki adatok:

Grafic Line Kft.

Bankszámlaszám: 10300002-13435964-00024904

Bank: MBH Nyrt.

IBAN: HU83 1030 0002 1343 5964 0002 4904

SWIFT (BIC) kód: MKKBHUHB

 

3) Utánvéttel
Az utánvéttel történő fizetés választásánál a szállítást végző futárnak kell kifizetni az áru ellenértékét (szállítási költséggel növelt összegben) és az utánvéttel történő fizetési mód díját. Az utánvét díja minden esetben: 600 Ft

4) Bankkártyás fizetéssel
Bankkártyás fizetést az OTP SimplePay-en keresztül biztosítjuk.

Bankkártyás fizetéssel kényelmesen és biztonságosan vásárolhat webáruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után az OTP SimplePay fizető felületére irányítjuk a Vásárolót, ahol a jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd az OTP SimplePay fizetési szerverén a Vásárló nevét, kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: VISA, MasterCard, Maestro. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. Az OTP SimplePay sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld, sikertelen tranzakció esetén hibaüzenetben közli a hiba okát.

Tudomásul veszem, hogy a Grafic Line Kft. adatkezelő által a graficline.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím.

Az adatkezelőáltal végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/adatkezelesi-tajekoztatok/

 simplepay

Házhozszállítás (utánvétellel, készpénzben történő fizetés):

A termékek webáruházban megadott árai nem foglalják magukba a szállítási költségeket.

A webáruházban megrendelt termékeket (a vállalkozó által összeállított csomagot) a

  • GLS Hungary Kft. 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2. vagy
  • MPL – Magyar Posta Zrt.

futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott magyarországi szállítási címre. A megrendelő a csomag összeállításakor e-mailt kap a szállítás várható időpontjáról. A megrendelt termékeket a futárszolgálat 24 órán belül szállítja házhoz (munkanapokon).

A pénteken 12.00 óráig sikeresen leadott megrendeléseket legkorábban hétfőn kaphatja kézhez a megrendelő. Amennyiben pénteken 12.00 óra után adja le rendelését, úgy a megrendelését legkorábban kedden szállítja ki a futárszolgálat.

A számlát a vásárló a rendeléskor megadott e-mail címre, fizetést követően kiküldve kapja meg.

A szállítási díj:

Kosár értéke
szerint
GLS
csomag
automata,
csomagpont
GLS
házhoz
szállítás
MPL
csomag
automata

MPL
házhoz
szállítás
30 000 Ft alatt 2 200 Ft 3 100 Ft 2 600 Ft 3 100 Ft
30 000 Ft felett 0 Ft 0 Ft 0 Ft 0 Ft
Utánvét +600 Ft +600 Ft +600 Ft +600 Ft

A szállítás költségét bruttó 30.000,- Ft feletti megrendelés esetén a vállalkozó átvállalja.

A megrendelt áru a teljes vételár és szállítási díj kifizetésig a vállalkozó tulajdonában marad.

Amennyiben a megrendelő már átutalással vagy bankkártyás fizetéssel előre kifizette a számlát, úgy nem terheli semmilyen további költség a házhozszállítás során.

 

Az átvételre való jogosultság vélelme

A vállalkozó a megrendelő képviselőjének tekinti a termék átvételével megbízott személyt, aki a termék átvételén túl, az átadás-átvétellel kapcsolatos jognyilatkozatok megtételére is jogosult.

A minőségi- és mennyiség kifogásolás rendje

A megrendelő köteles a termék átvételekor szemrevételezéssel észlelhető esetleges minőségi illetőleg mennyiségi kifogásait megtenni és az esetleges eltéréseket közölni.

A megrendelő köteles az átvételt követő legrövidebb időn belül a csomagot tételesen ellenőrizni, valamint meggyőződni arról, hogy a számlán szereplő tételek a valóságban megegyeznek az általa rendelt és kiszállított termékekkel. Ha ezzel kapcsolatban bármilyen kifogása merülne fel, a megrendelő késedelem nélkül vegye fel a kapcsolatot az ÁSZF 2.1. pontjában rögzített képviselővel, az ügyfélszolgálattal az ott megjelölt elérhetőségek valamelyikén  munkaidőben.

Amennyiben a csomag kézbesítésekor a csomag sérült, úgy ezt a tényt a megrendelőnek (képviselőjének) a futár felé azonnal jeleznie kell és kérni jegyzőkönyv felvételét. Utólagos reklamációt a vállalkozónak nem áll módjában elfogadni.

Az átadás-átvételt követően a megrendelő kizárólag a szemrevételezéssel nem észlelhető hibák (rejtett hiba) miatt élhet minőségi kifogással a kötelező jótállási időn belül.

Teljesítési határidő

A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés 2. visszaigazolásától, illetve az előlegnek a vállalkozó bankszámláján történt jóváírásától számított 14 nap. Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben a vállalkozó e-mail útján jelzi. A megadott szállítási idő túllépése miatt a vállalkozó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja, amelyet a megrendelő a jelen ÁSZF elfogadásával tudomásul vesz.

A Vásárlási feltételek és a vásárlás menete elnevezésű dokumentum az ÁSZF részét képezi.

Budakeszi, 2024. június 17.

 

Grafic Line Kft.


Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

a www.graficline.hu weboldal használatáról

1. Preambulum

Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával! A www.graficline.hu honlapot a Grafic Line Kft. üzemelteti.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön a honlapon keresztül rendel meg tőlünk termékeket (a továbbiakban: megrendelő), úgy a közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (fizetési, rendelési feltételek) és a Vásárlási Feltételek, a vásárlás menete elnevezésű dokumentum (a továbbiakban együtt: ÁSZF) határozzák meg.

Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével Ön kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!

A jelen ÁSZF rendelkezéseit a Grafic Line Kft. (a továbbiakban: vállalkozó) jogosult egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni, úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!

2.1 Bemutatkozó adatok, fogalmak

Vállalkozás adatai

Név: GRAFIC LINE Kft.
Székhely: 2092 Budakeszi, Pátyi út 53.
Levelezési cím: 1068 Budapest, Városligeti fasor 32.
Üzlet, átvételi pont címe, ügyfélszolgálat helyszíne és telefonszáma: 1068 Budapest, Városligeti fasor 32., +36 1 322 89 44
Nyilvántartásba vevő bíróság: Budapest Környéki Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 13-09-097028
Adószám: 12053139-2-13
Képviselő: Virágh Beáta ügyvezető
Telefonszámok: +36 1 322 89  44
E-mail: info@graficline.hu
Honlap: www.graficline.hu
Bankszámlaszám: MBH Zrt. 10300002-13435964-00024904

Adatvédelmi nyilvántartási szám: NAIH-106032/2016.

Tárhelyszolgáltatók adatai

SalesNet Média Kft. - weboldal üzemeltetés
Cím: 1174 Budapest, Aranykoszorú köz 6. C/2.
Elérhetőség: marketing@salesnet.hu, +36 30 203 6664

DiMa.hu Kft. - weboldal levelezés
Cím: 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó
Elérhetőség: info@dima.hu, +36 30 661 3609

Microsoft Ireland Operations Ltd - levelezés, One Microsoft Place, South County Business Park, Leopardstown, Dublin 18, D18 P521, Írország 

 

Felek: A vállalkozó és a megrendelő együttesen.

Vállalkozó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró gazdasági társaság.

Megrendelő: a Honlapon keresztül vételi ajánlatot tevő, és/vagy regisztráló szerződést kötő személy, vagy gazdasági társaság, illetve egyéni vállalkozó és egyéb szervezetű megrendelő, aki gazdasági vagy szakmai tevékenységi körén belül eső célból köti meg a szerződést.

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül.

Honlap: a www.graficline.hu weboldal, amely a távollévők közötti kommunikációt teszi lehetővé, amelynek a végeredménye az adásvételi szerződés megkötése.

Webáruház: A webáruház (más néven: webshop, e-shop) az egy olyan weboldal (más néven: honlap), ami termékeket vagy szolgáltatásokat értékesít. Általában online bevásárló kosár tartozik hozzá, amelybe virtuálisan pakoljuk bele a megvásárolni kívánt árut.

Szerződés: A vállalkozó és a megrendelő között a honlap és az elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés.

Távollévők között kötött szerződés: olyan a vállalkozó és a megrendelő közötti szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

Termék: a honlap kínálatában szereplő, a honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető forgalomképes ingó dolog, mely az adásvételi szerződés tárgyát képezi

Jótállás: a Polgári Törvénykönyv szerinti, valamint külön jogszabályban a fogyasztói szerződésekre meghatározott kötelező jótállás.

2.2 A jelen ÁSZF a vállalkozót és a megrendelőt illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit szabályozza.

2.3 A jelen ÁSZF‐től csak írásban rögzített megállapodással lehet eltérni. Írásbeli megállapodásnak számít a felek között levélben, telefax, vagy elektronikus levél útján történő levelezés, illetőleg a honlapon történő nyilatkozattétel is, ha azt a másik fél kifejezetten elfogadta. Az írásbeli nyilatkozatokat a másik fél megrendelésben megadott címére, telefax számára vagy elektronikus levélcímére (email) kell elküldeni vagy a honlapon kifejezetten el kell fogadni.

3.1 Az ÁSZF elfogadása

A www.graficline.hu honlapon keresztül történő vásárlással a megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, amely a megrendelő és a vállalkozó között létrejövő szerződés részét képezi. Az ÁSZF rendelkezéseinek a megismerése a megrendelő érdeke. Ennek elmulasztásával kapcsolatos valamennyi jogkövetkezmény a megrendelőt terheli

3.2. A szerződés nyelve

A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.

4. Árak

A honlapon feltüntetett árak forintban értendők, és tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ–t.  Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát a vállalkozó fenntartja. A honlapon szereplő árak a csomagolással, szállítással kapcsolatban felmerülő költségeket nem tartalmazzák. Ezek a költségek minden esetben külön kerülnek a megrendelésben visszaigazolásra.

5. Szerződés tárgya

5.1. A vállalkozó a www.graficline.hu weboldalán webáruházat üzemeltet, amelyen az általa forgalmazott termékek megrendelhetőek a weboldalt látogató megrendelők által egy internetes felületen keresztül. A vállalkozó a megrendelő részére a kínálatában elérhető termékeket a megrendelő által megrendelt mennyiségben biztosítja, amennyiben azok raktárkészleten elérhetők.

A vállalkozó vállalja, hogy a megrendelt terméket ellenérték fejében a megrendelő által leadott megrendelést követően, a vonatkozó 2. megrendelési visszaigazolásban meghatározott feltételek szerint a megrendelőnek leszállítja.

A webáruházban az regisztrálhat, illetve rendelhet, aki betöltötte 18. életévét.

A webáruházban feltüntetett árak és más tájékoztatások nem minősülnek ajánlattételnek, ez csupán felhívás ajánlattételre. Az ajánlatot a megrendelő teszi azzal, hogy a terméket megrendeli a vállalkozótól. A szerződés létrejötte az a pillanat, amikor a megrendelő ajánlatát a vállalkozó a 2. e-mailben visszaigazolja.

5.2. A webáruházban található árak és az ott közzétett különböző akciók csak a webáruházban leadott rendelésekre érvényesek.

6. Szerződéskötés folyamata, a szerződés létrejötte

6.1. Regisztráció a vállalkozó weboldalán: A megrendelőnek lehetősége van arra, hogy a vállalkozó internetes weboldalán (www.graficline.hu) a regisztrációs oldalon regisztrálja magát. A regisztráció során a megrendelő külön nyilatkozatot fogad el, miszerint a regisztrálás során a valóságnak megfelelő adatokat (név/cégnév, cím/székhely, adószám, elérhetőségi adatok, szállítási címek stb.) ad meg, s ennek elmulasztása esetére, az ebből eredő kárért teljes kártérítési felelősséggel tartozik. A regisztráció során és ahhoz megadott adatokat a vállalkozó a vonatkozó és hatályos adatvédelmi jogszabályoknak megfelelően kezeli.

6.2. Megrendelés a vállalkozó weboldalán keresztül: Amennyiben a megrendelő a vállalkozó weboldalán a webáruházban az általa megrendelni kívánt termékeket kiválasztja, azt behelyezi egy a weboldalon működő virtuális kosárba. A virtuális kosárban található termékekre vonatkozó megrendelési szándékát a megrendelő a feltételek elektronikus elfogadásával és a fizetési mód kiválasztásával véglegesíti, így szerződést köt a vállalkozóval a jelen ÁSZF és a 2. megrendelési visszaigazolásban szereplő egyedi feltételek alapján (a továbbiakban elektronikus megrendelés). A megrendelési igényt tartalmazó visszaigazolást (1. számú visszaigazolás) a rendszer a megrendelés alapján automatikusan küldi ki a megrendelő részére, amely tartalmazza a megrendelő adatait, a megrendelés adatait, a szállítási címet és a fizetés módját. A vállalkozó teljesítési visszaigazolása (távollévők közötti szerződés létrejötte) a 2. megrendelési visszaigazoláshoz fűződik, amelyet a vállalkozó munkatársa személyesen küld ki a megrendelő részére.

6.3. A 2. megrendelési visszaigazolásban – amellyel a szerződés a felek között létrejön – a vállalkozó pontosan és tételesen leírja a megrendelt áruk megnevezését, azok árait, a megrendelés szállítási és vállalási határidejét. A vállalkozó feltünteti a szállítót és a szállítás költségét is. A vállalkozó csak az ilyen módon visszaigazolt termékekért vállal felelősséget.

7. A szerződésből eredő jogok és kötelezettségek

7.1. Vállalkozó vállalja, hogy Megrendelő részére Megrendelő által a Vállalkozó weboldalán keresztül leadott megrendelést teljesíti a 2. megrendelési visszaigazolásban szereplő feltételek szerint.

7.1. A megrendelő vállalja, hogy a vállalkozó által elkészített, és a visszaigazolásban meghatározott terméket átveszi és a meghatározott vételárat a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megfelelően megfizeti a lehetséges fizetési módozatok szerint.

8. Szállítás, szállítmányozás:

A szállítás menete részletesen a Vásárlási Feltételekben alatt olvashatóak.

9. Fizetés módja, fizetési feltételek

A megrendelés visszaigazolásakor a vállalkozó számlát (díjbekérőt) állít ki a megrendelt termékről, amelyet a termék átadásakor bocsát a megrendelő rendelkezésére. A vállalkozó kijelenteni, hogy az általa a megrendelő részére kiállított bizonylatok megfelelnek a mindenkori törvényi szabályozásoknak.

A Vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy bármely esetben előre-utalásos számlát állítson ki.

A fizetés módjait a webáruházban található „Megrendelés” oldal tartalmazza, a Vásárlási Feltételekben rögzítettek szerint.

10. Elállás a vásárlástól

A megrendelő jogosult a termék átvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállni vásárlási szándékától. Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja, amely a futártól kapott nyugtával igazolható.

Az elállási szándékot minden esetben írásban (levél, fax, e-mail) kell jelezni a vállalkozó felé.

Az elállási nyilatkozatnak a termék kézhezvételét követő 14. nap éjfélig kell megérkeznie a vállalkozó részére! Az elálló nyilatkozatban fel kell tüntetni a megrendelő nevét és a megrendelés azonosítóját!

A megrendelt terméket eredeti, sértetlen állapotában, hiánytalan tartalommal– számlával együtt – kell a vállalkozó részére visszajuttatni. Elállás esetén a megrendelt termék visszajuttatásának költségei a megrendelőt terhelik, az utánvéttel visszajuttatott terméket a vállalkozó nem veszi át. A vállalkozó kizárólag az eredeti, sértetlen állapotú, hiánytalan tartalommal rendelkező termék visszaszolgáltatása esetén téríti meg a teljes vételárat.

Amennyiben a visszaküldött csomag megfelel a fenti feltételeknek, a vállalkozóhoz történő termék-visszaérkezéstől számított 14 napon belül a fizetési móddal megegyező módon kerül a vételár visszafizetésre.

11. Vis Major

11.1. Egyik fél sem felel a Szerződésben foglalt kötelezettség teljesítéséért azon esetekben, amikor a felek érdekkörén kívül eső elháríthatatlan esemény merül fel. Ilyen körülménynek tekintendő például: természeti katasztrófa, tűz, áradás, hatóság rendelkezése, szükségállapot, lázadás, polgárháború, háború, sztrájk, tüntetés vagy hasonló munkabeszüntetés, közlekedési illetve egyéb üzemzavarok, nyersanyaghiány.

11.2. Ha Vis Major esemény miatt a késedelem időtartama meghaladja az egy hónapot, bármelyik fél jogosult a szerződéstől elállni. Vis Major esemény bekövetkezte esetén az érintett fél köteles a másik felet írásban értesíteni. A teljesített szolgáltatások számláját Vis Major körbe tartozó esemény esetén is ki kell egyenlíteni.

12. Jótállás, szavatosság

12.1 A megrendelő köteles az áru átvétele után az esetleges téves szállításokat, mennyiségi eltéréseket és hiányosságokat azonnal írásban a vállalkozó részére jelezni. A bejelentésen meg kell adni a szállítólevél, szerződés, számla számát, a termék és a kifogások pontos leírását. A szállítási sérüléseket a termék rendeltetési helyre érkezését követően azonnal jelezni kell. A sérülés tényét és mértékét rá kell vezetni a szállítólevélre / átvételi elismervényre és azt a szállítóval alá kell íratni. Nem látható hibákat az észrevételtől számított egy héten belül, de az átvételtől számított 15 naptári napon belül jelezni kell. Minden panaszt írásban, a megállapított egyes hibák pontos adataival kell benyújtani. A megrendelő köteles lehetőséget biztosítani a vállalkozó részére, hogy a kifogásolt terméket megtekinthesse.

12.2 A vásárolt termék hibája esetén a megrendelő a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termékszavatossági igény a termékgyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével a vásárló e jogosultságát elveszti.

A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a vállalkozóval közölni. A vállalkozót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két (2) évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

13. Adatvédelem

Adatkezelési tájékoztató a www.graficline.hu oldalon érhető el.

14. Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a  Grafic Line Kft. írásos hozzájárulás esetén is csak a  weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet.

15. A termékek lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás

A honlapon megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírások adnak tájékoztatást. A termékoldalon található képek illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!

Termékeink előállításához arany füstfóliát használunk, ugyanakkor ennek csekély arany tartalma miatt a késztermékek nem minősülnek arany terméknek. Az „aranyozott” jelző arra utal, hogy a gyártás során aranyfüst fólia alkalmazásával nyeri el a termék egyedi megjelenését. A Grafic Line Kft. a felhasznált arany mennyiségére vonatkozóan nem ad pontos specifikációt annak csekély mennyisége miatt. 

Termékeink előlapján az aranyozást igazoló jelzés, hátlapján pedig az aranyozást igazoló bizonylat látható. Ezen jelzések az fentiekben leírt alkalmazási módot igazolják.

16. Eljárás hibás ár esetén

Hibás árnak minősül különösen a termék közismert, a piacon elérhető, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszer-, vagy egyéb adminisztrációs hiba miatt megjelenő hibás ár. Hibás ár esetén a megrendelést a vállalkozó nem fogadja el, és a terméket hibás áron nem értékesíti. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre szerződés a felek között. Amennyiben a Megrendelő a hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt automatikusan visszaigazolja (1. számú visszaigazolás), ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a vállalkozó részéről. Hibás áron történő megrendelő általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az ajánlattétel a vállalkozó munkatársa által küldött elektronikus – nem automatikus – visszaigazolás (2. számú visszaigazolás) során a vállalkozó munkatársa felhívja a megrendelő figyelmét a helyes árra, és felajánlja a helyes áron történő szerződéskötést. A megrendelő a hibás ár helyett a vállalkozó által közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben nem jön létre szerződés a felek között.

A honlapon közölt információk nem minősülnek az vállalkozó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a megrendelő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a megrendelő által a honlapon keresztül tett ajánlatnak a vállalkozó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint.

17. Záró rendelkezések

17.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdések tekintetében a Ptk. az irányadó. 

17.2  A jelen ÁSZF elválaszthatatlan része: „Vásárlási feltételek és a vásárlás menete”.

17.3 A jelen ÁSZF. 2024. július 17. napján lép hatályba.